Panasz a Média- és Hírközlési Biztoshoz

Akadálymentesített verzió AABetűméret növelése aaNormál betűméret Űrlap nyomtatása Űrlap PDF-be nyomtatása Összes elem bezárása Összes elem kinyitása

A *-gal jelzett adatok megadása kötelező!
A csatolt fájl nevek nem tartalmazhatják a következő karaktereket: \ / ? : * " > < | { } [ ] % '

Kitöltési tudnivalók, adatkezelés

Adatkezelés

Felhívjuk szíves figyelmét, hogy itt csak akkor tud panaszt benyújtani, ha rendelkezik Ügyfélkapus azonosítóval. Ennek hiányában postai úton a 1433 Budapest, Pf. 198 címre küldheti be panaszát.

Kérjük, az űrlap használata során fentről lefelé haladva, sorban töltse ki a mezőket, mivel az űrlap a kiválasztott értékek alapján folyamatosan változhat!

Amennyiben információra van szüksége valamely mező kitöltéséhez, húzza az egeret a ikon vagy a kitöltendő mező fölé a tájékoztató szöveg megjelenítéséhez!

Ellenőrzéskor illetve elküldéskor a hibásan vagy hiányosan kitöltött mezők címkéje piros, háttere pedig sárga színnel kerül megjelenítésre.

Tájékoztatjuk, hogy az ügy kivizsgálása érdekében adatai átadásra kerülhetnek az érintett szolgáltató számára.

Az űrlapkitöltő személyes adatai

Viszontazonosításhoz szükséges adatok




Kapcsolattartáshoz szükséges adatok
+

Panasszal kapcsolatos adatok

Panaszos adatai
Amennyiben más magánszemély vagy jogi személy (vállalkozás) képviseletében jár el, kérjük csatolja meghatalmazását.



Panasz előzményei
Panasszal kapcsolatos értesítések

Szolgáltatással kapcsolatos adatok

Szolgáltatással kapcsolatos adatok



Tájékoztatjuk, hogy a szolgáltató és az előfizető közötti egyedi előfizetői szerződésből eredő jogviták, díjviták eldöntésére - mivel ez a felek szerződésén alapuló jogviszonyát érinti - sem a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) sem a Média- és Hírközlési Biztos (MHB) nem jogosult. Az ilyen viták eldöntése a felek között létrejött szerződésben kikötött, ennek hiányában a területileg illetékes bíróság hatáskörébe tartozik.


Kérjük, a fent megadott adatok figyelembevételével, de azok ismétlése nélkül fogalmazza meg néhány mondatban problémáját! Erre legfeljebb 1500 karakter áll rendelkezésére.

1500

Kérjük, írja le, milyen megoldást vár problémájára (pl. anyagi kompenzáció - összeg megjelölésével; jóváírás; díjcsomag-váltás; szerződésbontás stb.)! Erre legfeljebb 500 karakter áll rendelkezésére.

500

Kérjük, írja le, milyen megoldást vár problémájára! Erre legfeljebb 500 karakter áll rendelkezésére.

500

Kapcsolódó dokumentumok

Kapcsolódó dokumentumok Súgó
Kérjük, töltse fel az ügyhöz kapcsolódó kiemelt fontosságú dokumentumokat! (legfeljebb 5 db, egyenként maximum 2 MB méretűek)















Tájékoztatási információk

Tájékoztatási információk

Amennyiben postai úton kéri a tájékoztatást az ügyével kapcsolatban:

- kitöltés után ellenőrizze az űrlapot az „Űrlap ellenőrzése” gomb megnyomásával;

- ha hibát talált, javítsa;

- ha mindent rendben talált, a képernyő jobb felső sarkában található ikon segítségével mentse el magának .pdf formátumban vagy a ikon segítségével nyomtassa ki a kitöltött űrlapot!;

- csak ezt követően küldje el az űrlapot az „Űrlap elküldése” gomb megnyomásával!;

Pdf-generálás, Nyomtatás és az Űrlap elküldése esetén, kérjük, várjon türelemmel a program válaszáig!

Amennyiben e-mailben kéri a tájékoztatást, úgy az „Űrlap elküldése” után a teljes kitöltött űrlapot elküldjük az Ön által megadott e-mail címre.

Az elküldés után megjelenő oldalon illetve az értesítő e-mailben található azonosítóra szükség lehet további ügyintézéshez.



Pillanat türelmet.